Intress cerca un/a Administratiu/va per cobrir de manera estable l'equip que gestionem del SPE (Servei de Protecció d'Emergència) és un centre residencial per joves sols migrats, ubicat a Cornellà del Terri, Girona.
La persona seleccionada haurà de realitzar la gestió administrativa del servei segons les normes i procediments establerts, garantint el funcionament organitzat del mateix i de les persones que treballen ell.
El servei de Protecció d’Emergència és un servei residencial temporal que proporciona l’atenció integral als joves migrats sols que arriben al territori, garantint la cobertura de les necessitats bàsiques d’allotjament, manutenció i cura de la salut.
Què farás?
Què oferim?
Data d'incorporació: immediata, abril.
Tipus de contracte: fix-indefinit
Jornada: 38,5h setmanals
Retribució: 1.253,94€ bruts mensuals x 14 pagues (17.555,16€ bruts anuals)
Horari: Dll-dv 8:00 a 15:30/16h 2 dies de teletreball i 3 presencials
Podràs formar part d'una gran entitat involucrada en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.
Formació acadèmica requerida:
FP Grau mitjà en gestió administrativa o equivalent.
Experiència professional mínima:
Coneixements necessaris:
Altres aspectes valorats:
S'ha de disposar del Certificat Negatiu de Delictes de Naturalessa Sexual.
Si creus que podries encaixar i t'interessa l'oferta, no ho pensis més i apunta't, t'estem esperant!
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.
Para completar tu candidatura, Intress necesita completar tu registro en su web.