Tens experiència treballant a departament d'atenció al client? Has treballat en logística o el sector transport? Domines l'anglès ?
Aquesta vacant pot interessar-te!
Des d'Adecco estem cercant per una important empresa del sector logístic situada a la Vall de Bianya, dos perfils pel departament de Servei d'Atenció al Client (SAC) per tal de poder incorporar al seu equip.
Funcions
- Control d'incidències dels transports
- Gestió amb el client, proveïdor i conductors de tots els envíos.
-Comunicació constant amb altres departaments i clients.
- Altres tasques del lloc de treball
Beneficis:
- Horari de dilluns a divendres amb entrada flexible entre les 8-9h i sortida entre les 17-18h.
- Salari entre 21.000 - 23.000 anual bruts + variable per objectius.
Requisits:
- INDISPENSABLE bon nivell d'anglès, valorable francès.
- VALORABLE experiència en logística
- Persona amb capacitat de treball en equip, ambiciosa i amb ganes d'innovar i créixer.
- Experiència en lloc de treball similar
Para completar tu candidatura, Adecco necesita completar tu registro en su web.